2017. szeptember 22., péntek

Instagram vadászat: Kitűzők

Mindig is szerettem a kreativitást, ami nagyon sok formát ölthet, főleg a mai világban. Én pedig hajlamos vagyok mélyen beleásni magam egy bizonyos dologba, és bár ez a lelkesedés - általában - nem szokott huzamosabb ideig tartani nálam, valahol azért picit részemmé válnak ezek az apró rajongások.

A legújabb rajongásom áldozatai pedig: a kitűzők.


Aki követ, az pár napja talán láthatta a cuki pink pandás kitűzőt, amit Twitteren osztottam meg. De ha nem, íme:


Meglepően sokaknak tetszett, úgyhogy úgy döntöttem, foglalkozom ezzel (legalább) egy poszt erejéig. És melyik közösségi oldal tehetne jobb szolgálatot ez ügyben, mint az Instagram?

Igyekeztem minél többet gyűjteni, ám elég válogatós vagyok, ami azt jelenti, hogy oylan képeket fogok megosztani, amelyeken nem csak a legcukibb, leghumorosabb, vagy csak éppen az én stílusomnak megfelelő kitűzők vannak, hanem a képek minősége is megfelel az esztétikai elvárásaimnak.

Két napig keresgéltem, és ezek lettek a kiválasztott darabjaim, amiket mindenképpen látnotok kell! Nagyon sok megosztó ezek közül maga a készítő is, vagy pedig meg vannak tag-elve a képek leírásában, és érdemes meglesni a profiljukat, mert nagyon sok szép munkát találhattok még náluk!



A post shared by DUCH (@duchrien) on



A post shared by Plugging IG's Best Pins (@the_pin_plug) on





Ez a Dracula kitűző egyszerűen elképesztően gyönyörű és részletes:


Ez pedig az a Dracula kitűző, amely mélyen megérint:






A post shared by T. Starchild 🐰 Magical Girl (@tiffiestarchild) on


Mostanában Rick & Morty függő lettem, így ezt nem hagyhattam ki:


A post shared by Valley Cruise (@valleycruisepress) on


Mindenkinek szüksége van egy RuPaul kitűzőre! Íme:


A post shared by PRINT RITUAL (@print_ritual) on



A post shared by Seduce & Destroy (@seduceanddestroyco) on

A post shared by Strike Gently Co. (@strikegentlyco) on






Meglepően sok Batman kitűzővel találkoztam, és ezek voltak a kedvenceim:

A post shared by We Make Pins.All Kinds Of Pins (@littletornado_pins) on



És végül a kedvenceimet hagytam a legvégére. Nightmare Before Christmas!

A post shared by Pindazed (@pindazed) on




Valószínűleg találtam volna még rengetek ötletes kitűzőt, de minél hamarabb meg szerettem volna írni ezt a bejegyzést. Nektek melyik a kedvencetek?

 Ha kedvet kaptatok a böngészéshez, csak hajrá! Nyugodtan küldjétek el nekem is, ha találtok valami jót! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése